Pierwsze kroki Dla Sprzedawców Dla Kupujących Kanały płatności Tabela prowizji SMS Premium Pro Załóż darmowe konto Logowanie
Przewodnik po serwisie

Istnieje metoda na "ręczne" zatwierdzenie podpisu elektronicznego w programie Adobe Reader. Po otwarciu dokumentu pokaże się przycisk "Panel podpis":

Po kliknięciu na przycisk "Panel podpis" można obejrzeć szczegóły posdpisu:

Należy kliknąć lewym przyciskiem myszki i wybrać opcję "Zatwierdź podpis":

Adobe Reader wyświetli ogólne informacje o podpisie. Należy kliknąć przycisk "Informacje prawne":

Następnie należy kliknąć przycisk "Informacje prawne osoby podpisującej":

Adobe Reader wyświetli szczegółowe informacje o podpisie i jego wydawcy.

Należy wybrać zakładkę "Zaufanie" i kliknąć przycisk "Dodaj do zaufanych tożsamości":

Należy zatwierdzić swoją decyzję:

Należy zaznaczyć opcje: "Użyj tego certyfikatu jako zaufanego certyfikatu głównego" oraz "Zatwierdzone dokumenty":

Kliknąć kolejno przyciski:

Od tej chwili Adobe Reader uznaje w otwieranych dokumentach z serwera Płatności Online podpis elektroniczny:

Na skróty

Płatności Online sp. z o.o.