Pierwsze kroki Dla Sprzedawców Dla Kupujących Kanały płatności Tabela prowizji SMS Premium Pro Załóż darmowe konto Logowanie
Jak korzystać?


Nasze usługi kierujemy zarówno do firm jak i osób prywatnych. Wyróżnia nas przede wszystkim prostota rozpoczęcia współpracy z Partnerami. Kierujemy się ideą „zero formalności”. Oznacza to brak konieczności przesyłania sterty dokumentów aby swobodnie korzystać ze swojego konta. Jedyne czego potrzebujesz do uruchomienia konta to adres e-mail.

Aby założyć konto, potrzebne jest podanie wyłącznie adresu e-mail oraz hasła. Na te dane będziesz się logować do serwisu Płatności Online. Nie wymagamy żadnych dokumentów do aktywacji konta a założenie konta jest bezpłatne.

Rejestracja konta znajduje się pod adresem: https://www.platnosci-online.pl/rejestracja.html

Po udanej rejestracji otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do aktywacji. Wystarczy, że klikniesz w ten link i Twoje konto jest w pełni funkcjonalne. Panel Sprzedawcy znajduje się pod adresem: https://www.platnosci-online.pl/panel.html


Po rejestracji konta możesz od razu działać jako sprzedawca. Masz do dyspozycji:

  • usługi Premium SMS
  • kody dostępu
    • automatyczne
    • z definiowaną treścią
  • przelewy bankowe


Udostępniliśmy narzędzia wspomagające uruchomienie sprzedaży w Twoim serwisie WWW. Są to:

  • generator HTML dla usług Premium SMS
  • kreator kodu PHP dla transakcji bankowych
  • kreator linku dla sprzedaży kodów

Zawsze masz pod ręką ilustrowaną zrzutami ekranu dokumentację wdrożenia płatności z gotowymi przykładami skryptów. Możesz również pobrać dokumentację w plikach PDF.



W trakcie korzystania z serwisu wszelkie dokumenty (np. faktury za usługi serwisu, dokumenty rozliczeniowe) są generowane w formie elektronicznej. Można je pobrać z serwera płatności w formie pliku PDF lub otworzyć w przeglądarce internetowej. Wymagane jest zainstalowanie najnowszej wersji programu Adobe Reader.

Dokumenty są podpisane cyfrowym certyfikatem SSL co zapewnia wymóg integralności danych i niezaprzeczalności dokumentu elektronicznego.

Jeśli Twoje konto jest firmowe, będziesz mógł wystawiać faktury swoim Klientom oraz serwisowi jako pliki PDF. e-Faktury umożliwiają automatyczne wystawianie faktur dla:

  • Klientów swojego sklepu za zakupione towary i usługi.
  • Serwisu Płatności za usługi Premium SMS.

Włączenie e-Faktur dla Twoich Klientów spowoduje, że Klient po poprawnej transakcji otrzyma e-mail'em link do formularza, w którym poda dane do faktury. Jeśli wymagane dane do faktury będą uzupełnione (prawidłowy NIP, nazwa Klienta itd), system automatycznie wystawi fakturę z podpisem elektronicznym. Klient otrzyma link do pliku PDF i będzie mógł pobrać plik do dalszego wykorzystania (np. wydruk faktury).



Przyjęty przez nas model wymiany dokumentów zapewnia praktycznie natychmiastową realizację wypłat. Realizujemy je w ciągu 1 dnia roboczego na podstawie Twojego kliknięcia w panelu administracyjnym. Jedynym wymogiem jest uzupełnienie Twoich danych firmowych lub osobowych.







Na skróty

Płatności Online sp. z o.o.