Pierwsze kroki Dla Sprzedawców Dla Kupujących Kanały płatności Tabela prowizji SMS Premium Pro Załóż darmowe konto Logowanie
FAQ - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

1. Czy muszę mieć ukończone 18 lat aby założyć konto?

Nie. Aby osoba niepełnoletnia mogła korzystać z serwisu Płatności Online wymagana jest zgoda opiekuna prawnego.

2. Co to jest zgoda opiekuna prawnego?

Jeśli jesteś osobą niepełnoletnią zapytaj się swojego opiekuna prawnego czy możesz prowadzić jakąkolwiek działalność zarobkową korzystając z naszego serwisu. Pamiętaj jednak że w sytuacji wymagającej wyjaśnienia zostaniesz poproszony o udokumentowanie tej zgody.

3. Czy muszę założyć działalność gospodarczą żeby korzystać z serwisu?

Nie. Korzystanie z naszego serwisu nie wymaga założenia działalności gospodarczej.

4. Jak założyć konto?

Aby założyć konto w serwisie Płatności Online wystarczy tylko podać swój adres e-mail oraz hasło. Rejestracji konta dokonasz pod adresem: https://platnosci-online.pl/rejestracja.html

5. Ile kosztuje założenie konta w serwisie płatności online?

Założenie konta jest bezpłatne.

6. Ile kosztuje korzystanie z serwisu płatności online?

Utrzymanie konta jest bezpłatne. Korzystanie z konta jest oparte na prowizji od transakcji. Szczegóły są na stronie: tabeli opłat i prowizji.

7. Czy jest możliwość przetestowania działania systemu/bramki sms bez wysyłania wiadomości Premium SMS?

Nie posiadamy trybu testowego dla usług Premium SMS.

8. Co to jest automatyczne logowanie do panelu?

Na stronie logowania, po zaznaczeniu opcji „zaloguj mnie automatycznie”, serwis będzie na danym komputerze nie wymagał logowania.

9. Czy automatyczne logowanie oznacza, że dostęp do panelu działa na każdym komputerze?

Nie. Automatyczne logowanie działa tylko na komputrze, na którym się zalogowałeś. Jeśli zmienisz komputer, musisz się zalogować ponownie. Automatyczne logowanie na poprzednim komputerze straci ważność.

10. Do czego służy kod PIN?

Aby wygenerować dokumenty, musisz zdefiniować tylko sobie znany numer PIN. Z jego pomocą dane finansowe Twojego konta będą zabezpieczone przed dostępem. Kod PIN jest również traktowany jako podpis do autoryzacji rozliczeń.

11. Jak zmienić kod PIN?

Po zalogowaniu się do swojego konta w sekcji „Ustawienia Konta” należy kliknąć na „Osobisty numer PIN” . Do zmiany kodu PIN będzie potrzebne wpisanie hasła do konta. Po wpisaniu w odpowiednie pola wymaganych informacji należy kliknąć „zapisz”.

12. Co to jest automatyczne zatwierdzanie rozliczeń?

Po wprowadzeniu kondu PIN i zatwierdzeniu formularza rozliczeń, nasz serwer przyjmuje, że zgadzasz się z pokazanymi informacjami i generuje dokumenty w PDF. Jest to również najszybsza forma zatwierdzenia rozliczeń.

13. Jak zlecić wypłatę środków z usług Premium SMS?

Będąc zalogowanym do panelu, zlecenia wypłaty dokonuje się w sekcji „Rozliczenia”/„Wypłaty SMS” poprzez zatwierdzenie rozliczenia w panelu administracyjnym. Link: https://platnosci-online.pl/generuj_dokumenty.html.

14. Jak wypłacić zgromadzone środki z usług Premium SMS z poprzednich miesięcy?

Wypłata zaległych środków z usługi Premium SMS następuje po zgłoszeniu wypłaty do obsługi serwisu przy zachowaniu terminów wskazanych w § 7. Pkt 6 regulaminu serwisu Płatności Online.

15. Kiedy mogę zlecić wypłatę środków z usługi Premium SMS?

Polecenie przelewu zgromadzonych środków z usług Premium SMS jest możliwe w terminie od pierwszego do dwudziestego dnia od końca miesiąca, w którym odbyły się Transakcje. Oznacza to, że za np. miesiąc maj masz możliwość rozliczenia w czerwcu (od pierwszego do dwudziestego dnia czerwca).

16. Kiedy otrzymam środki z usługi Premium SMS?

Przelew otrzymasz 21 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. Oznacza to, że jeśli chcesz wypłacić pieniądze np. za luty, przelew otrzymasz 21 marca.

17. Kiedy mogę wypłacić środki z transakcji bankowych?

W każdej chwili.

18. Ile muszę czekać na pieniądze z transakcji bankowych?

1 dzień roboczy.

19. Jak zmienić numer konta bankowego?

Zmiana numeru konta bankowego jest możliwa po uprzednim kontakcie z obsługa serwisu poprzez formularz kontaktowy. Link: https://platnosci-online.pl/kontakt.html. Musisz być zalogowany do swojego konta.

20. Mój Klient twierdzi, że otrzymany kod SMS jest nieprawidłowy, co zrobić?

Należy skierować Klienta do formularza do reklamacji Premium SMS. Link: https://platnosci-online.pl/reklamacja_sms.html

21. Otrzymuję komunikaty o błędach transakcji bankowych. Co to oznacza?

W zdecydowanej większości przypadków jest to wina źle napisanego skryptu do komunikacji międzyserwerowej. Skorzystaj z gotowego skryptu. Jest on dostepny w grupie „Dokumentacja”/„Kod PHP serwer-serwer” pod adresem: https://platnosci-online.pl/skrypty_php.html. Zwróć uwagę w której części skryptu powinieneś wstawić swój kod PHP do sprzedaży usług lub towarów swojemu Klientowi. Cały opis jest zawarty w komentarzach skryptu.

Na skróty

Płatności Online sp. z o.o.